Kan ik ergens een handleiding van een koffieautomaat downloaden?
Wij horen soms dat klanten op zoek zijn naar een gebruikershandleiding (service manual) van de koffieautomaat. Wij krijgen dan de vraag waar deze te downloaden is. Lees hier het antwoord op deze vraag.
Laat een van onze medewerkers je helpen
Het is helaas niet mogelijk handleidingen van onze koffieautomaten te downloaden op onze website. Mocht je deze graag ontvangen dan kun je contact op nemen met een van onze medewerkers. Zij kunnen direct in het systeem zien welke koffieautomaat er bij je op locatie staat en je de juiste gegevens toesturen. Zo hoef je zelf niet te zoeken en weet je zeker dat je de juiste handleiding hebt.
Ik moet een koffiefilter vervangen, hoe doe ik dit?
Tijdens de installatie van de koffieautomaat legt onze monteur dit graag uit. Mocht je daarna vragen hebben dan kun je gebruik maken van het stappenplan in onze gebruikershandleiding. Deze wordt standaard meegeleverd bij de koffieautomaat. Maar is ook digitaal op te vragen bij onze medewerkers.
Reinigingsinstructie video’s
Voor onze meest populaire automaten hebben wij een instructievideo gemaakt. Door middel van een instructievideo kan je gemakkelijk je machine onderhouden. Zo blijf je elke dag genieten van een lekker kopje koffie.Stap voor stap
In zowel onze instructievideo als onze handleiding zie je stap voor stap welke handelingen je moet uit voeren om het filter van de koffieautomaat te wisselen. Hier kan je ook terugvinden hoe de brewer gereinigd moet worden (inclusief brewerzeefje).Wat als er iets kapot is aan mijn koffieautomaat?
Storing melden tijdens kantooruren
Wanneer je een storing wilt melden bel je één van onze medewerkers (088 0000 222). Om je snel van dienst te kunnen zijn, vragen wij je om het automaatnummer van de koffieautomaat bij de hand te houden. Deze kan je vinden op de rechterzijkant van je koffieautomaat.Je kan ook gebruik maken van ons formulier op de webshop om een storing aan de automaat te melden.
Storing melden buiten kantooruren of in het weekend
Onze technische helpdesk is zeven dagen per week bereikbaar voor de afhandeling van technische vragen en storingen. Dus ook in het weekend of buiten kantooruren. Als je dan een storing wilt melden, kun je een boodschap inspreken op onze voicemail. Vergeet dan ook niet je koffieautomaatnummer in te spreken.Bel voor het melden van een storing buiten kantooruren of in het weekend: 088 0000 222.
Hoe maak ik de koffiemachine schoon?
Het schoonmaken van een koffieautomaat is niet moeilijk. Na de installatie van je koffieautomaat geeft onze monteur altijd uitgebreid uitleg over de schoonmaak. Mocht je later nog vragen hebben kan je altijd één van onze medewerkers bellen, zij leggen het graag nog eens uit.
Door onze schoonmaak instructie te volgen:
- houd je op een veilige en efficiënte manier je machine schoon (volgens HACCP-voorschriften);
- voorkom je smaakvervaging;
- zullen technische storingen worden verminderd.