Informatie over de nieuwe webshop

Mocht u vraag niet op deze pagina worden beantwoord dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via onderstaand formulier.

Coffee Fresh heeft een nieuwe webshop. Wij hebben veel nieuwe functionaliteiten toegevoegd die het nog gemakkelijker maken om producten bij ons te bestellen. Nieuwsgierig?

Hoe log je in op de nieuwe webshop?

Heeft u al een Coffee Fresh webshop account dan blijft deze gewoon bestaan. Alléén het inloggen zal iets anders zijn. In plaats van inloggen met een gebruikersnaam, moet u in onze nieuwe webshop gebruik maken van uw e-mailadres.

DIRECT NAAR INLOGGEN

Activatie email

Wij hebben u een activatie email gestuurd met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Wanneer u een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt kunt u inloggen met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord.

Mocht de link in de email niet werken, kunt u gebruik maken van de optie: Wachtwoord vergeten.

Ervaart u problemen met inloggen?

Het kan zijn dat u problemen ervaart met inloggen. 
  • Logt u in met het e-mailadres dat in de activatie email staat?
  • Gebruikt u uw nieuwe wachtwoord (hoofdletter gevoelig)?

Als u bovenstaande vragen met ja beantwoordt, maar nog steeds problemen ervaart kan het te maken hebben met het feit dat uw browser uw oude gegevens heeft opgeslagen. Wij adviseren u deze opgeslagen gegevens te verwijderen. 

Uitleg gegevens verwijderen - Google chrome
Uitleg gegevens verwijderen - FireFox

Heeft u vragen?

Wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact en staan voor u klaar. Heeft u vragen over het inloggen op onze nieuwe webshop, het bestellen van producten of een andere vraag? Neem contact met ons op, dit kan zowel telefonisch als via chat. Onze medewerkers staan op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Bel ons op 0313 48 32 22
Chat met een van onze medewerkers
Stel uw vraag per e-mail
Vul onderstaand contactformulier in