Trots op het resultaat van ons klanttevredenheidsonderzoek

    15 december 2021
    2 minuten leestijd

De tevredenheid van onze klanten vinden wij erg belangrijk. De mening van onze klanten over onze werkwijze stellen wij dan ook zeer op prijs. Vandaar dat wij een klanttevredenheidsonderzoek hebben uitgevoerd. Wij willen alle deelnemers aan dit onderzoek nogmaals bedanken voor hun medewerking.

Wij vroegen jullie naar de tevredenheid over Coffee Fresh in het algemeen, naar de tevredenheid over onze technische dienst, onze webshop, de medewerkers van onze afdeling order entry, de koffieautomaat en onze samenwerking.

Wij zijn super trots op het resultaat. Jullie geven ons een 8,5 voor onze dienstverlening!

Wat doen wij goed?

De deelnemers hebben aangegeven zeer tevreden te zijn met onze storingsafhandeling en de snelheid waarmee wij reageren op een storingsmelding. Ook hebben de deelnemers aangegeven dat zij tevreden zijn over onze bereikbaarheid, zowel telefonisch, online als fysiek. Dat is toch mooi!

 

Schoonmaak instructies

Wat kan beter?

Uit de resultaten blijkt dat een klein aantal mensen niet tevreden is over het schoonmaakgemak van de koffieautomaat en het onderhoud van de koffieautomaat. Dit kan natuurlijk veel verschillende redenen hebben, vandaar dat wij elke opmerking individueel behandelen. Om het schoonmaken van onze koffieautomaten te vergemakkelijken hebben wij een aantal schoonmaakinstructies online staan.

Bestellen van producten

Over het algemeen zijn de deelnemers aan dit onderzoek zeer tevreden over het telefonisch bestellen van producten. Wij zien ook dat onze vernieuwde webshop erg in de smaak valt. De beoordelingen van de gebruiksvriendelijkheid, vormgeving en snelheid van onze nieuwe webshop zijn ronduit positief te noemen.
Bestellen via webshop
Bestellen via webshop

Bedankt

Wij willen onze klanten nogmaals hartelijk bedanken voor de deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Wij hopen dat jullie de volgende keer weer jullie mening willen geven.