Hoe kan je in de zorg kiezen voor lekkere koffie?
08 juni 2021
4 minuten leestijd
De zorg draait om mensen. Zowel patiënten, personeel als bezoekers gun je toch de lekkerste koffie? Maar geen ziekenhuis of zorginstelling is hetzelfde, dus ook de koffievoorziening niet. Als inkoper in de zorg heb je specifieke vragen en behoeftes.

De zorg verandert, verandert de koffievoorziening mee?
In de zorg is er 24/7 behoefte aan koffie. Hoewel de zorg verandert, blijft de vraag naar een kop koffie bestaan. Ziekenhuizen en zorginstellingen zijn druk bezochte plekken met veel patiënten en bezoekers die onder het genot van een kop koffie even hun zorgen vergeten. Maar ook de medewerkers willen tijdens hun pauze kunnen genieten van een lekkere kop koffie.
Lees snel verder om meer te weten te komen over:
- Duurzaamheid en koffie
- Beleving voor patiënt en medewerkers
- Meer zorg voor hygiëne
- Kwaliteit zonder zorgen

Duurzame koffievoorziening

- Energiezuinige koffieautomaten;
- Koffiemeubels van gerecycled plastic;
- Inzamelen en recyclen van koffiedik;
- Inzamelen en recyclen van koffiebekers;
- Koffie die gecertificeerd is met een duurzaamheidskeurmerk;
- Roerstaafjes van duurzaam materiaal, zoals bijvoorbeeld bamboe.
Kies voor duurzame koffie


Meer zorg voor hygiëne
Daarnaast is het onderhoud van de machine een belangrijke factor voor de smaak van de koffie. Goede reiniging is daarom van wezenlijk belang. Want als de koffieautomaat goed onderhouden wordt, smaakt de koffie nog lekkerder.
Beleving voor patiënt, bezoeker en medewerker


Hoe kies je voor kwaliteit en service zonder zorgen?
1. Hoge beschikbaarheid
2. Zorgeloos genieten
Wij weten als geen ander hoe belangrijk een goedwerkende koffievoorziening is. Met de snelste service in de zakelijke markt krijg je de beste kwaliteit en kan je zorgeloos genieten van een kopje koffie of thee.

3. Kies voor een goed servicepakket
Waarom een servicepakket van Coffee Fresh?
- Zorgeloos genieten van je koffie en thee.
- Direct persoonlijk contact en snelle responstijd.
- Geen verrassingen of onverwachte kosten.
- Vaste en betrokken medewerkers die tijd voor je nemen.
- Altijd bij je in de buurt door meerdere locaties en landelijke dekking.
