Coffee Fresh nog drie jaar op het shirt van De Graafschap
Ook volgend seizoen staat Coffee Fresh rechtsboven op de borst van het shirt van De Graafschap. In beide divisies gaat het bedrijf uit Drempt door als shirtsponsor.
Directeur Henk-Jan Westhoff tekende een contract bij de Superboeren voor drie jaar. Coffee Fresh is al sinds 1987 sponsor van de club en kwam vorig seizoen voor het eerst op het shirt.
Onvoorwaardelijke steun
“Voor een bedrijf als Coffee Fresh is het eigenlijk gewoon vanzelfsprekend om De Graafschap te steunen, zowel in goede als in slechte tijden”, vindt Henk-Jan Westhoff. “Het idee van ‘onvoorwaardelijke steun in deze onzekere tijden’ sprak mij dermate aan dat ik besloot om niet langer te wachten en het contract voor drie jaar te verlengen.”
Directeur commercie en marketing Martine Zuil van De Graafschap zegt het bijzonder en mooi te vinden dat zoveel sponsoren nu al hun contract verlengen.
“Bedrijven die verder kijken dan alleen hun zakelijk belang en die ook gewoon uitspreken dat ze sponsoren om de club te steunen, zijn wat mij betreft een groot voorbeeld voor de zakelijke regio. Wij zijn dus ook deze trouwe sponsor zeer erkentelijk voor de doorlopende steun en weten zeker dat onze spelers volgend seizoen met trots het logo van Coffee Fresh op de borst zullen dragen.”
http://www.degraafschap.nl/nieuws/coffee-fresh-nog-drie-jaar-op-het-shirt-van-de-graafschap/