Trots op het resultaat van ons klanttevredenheidsonderzoek
De tevredenheid van onze klanten vinden wij erg belangrijk. De mening van onze klanten over onze werkwijze stellen wij dan ook zeer op prijs. Vandaar dat wij een klanttevredenheidsonderzoek hebben uitgevoerd. Wij willen alle deelnemers aan dit onderzoek nogmaals bedanken voor hun medewerking.
Wij zijn super trots op het resultaat. Wederom geven jullie ons een 8,3 voor onze dienstverlening!
Wij vroegen jullie naar de tevredenheid over Coffee Fresh in het algemeen, naar de tevredenheid over onze technische dienst, onze webshop, de medewerkers van onze helpdesk, de koffiemachine en onze samenwerking.
Wat doen wij goed?
De deelnemers hebben aangegeven zeer tevreden te zijn met onze storingsafhandeling en de snelheid waarmee wij reageren op een storingsmelding. Ook hebben de deelnemers aangegeven dat zij tevreden zijn over onze bereikbaarheid, zowel telefonisch, online als fysiek. Dat is toch mooi!
Wat kan beter?
Uit de resultaten blijkt dat een klein aantal mensen niet tevreden is over het schoonmaakgemak van de koffiemachine en het onderhoud van de koffiemachine. Dit kan natuurlijk veel verschillende redenen hebben, vandaar dat wij elke opmerking individueel behandelen. Om het schoonmaken van enkele koffiemachines te vergemakkelijken hebben wij een aantal schoonmaakinstructies.
BEKIJK DE SCHOONMAAK INSTRUCTIES
Bestellen van producten
Over het algemeen zijn de deelnemers aan dit onderzoek zeer tevreden over het telefonisch bestellen van producten. Bovendien is de tevredenheid over de webshop hoog, maar wij hebben ook interessante feedback gekregen die wij gaan gebruiken voor de ontwikkeling van een nieuwe webshop. Wij gaan aan de slag om ervoor te zorgen dat het gebruik van de webshop nog gemakkelijker verloopt.
Bedankt
Wij willen onze klanten nogmaals hartelijk bedanken voor de deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Wij hopen dat jullie de volgende keer weer jullie mening willen geven.